Plus we współpracy z PZU i Regenersis wprowadził usługę ubezpieczeniową dla wszystkich swoich klientów – Ubezpieczenie Plus.
Działanie ubezpieczenia jest proste i zrozumiałe. Niezależnie czy dojdzie do awarii na gwarancji producenta czy do uszkodzenia sprzętu nie objętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze go od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów.
Naprawa telefonu lub smartfona nastąpi w ciągu kolejnych 48 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli – w ciągu 7 dni. W ubezpieczeniach funkcjonujących na rynku do tej pory czas naprawy wynosił do 30 dni. Skrócony czas oczekiwania jest szczególnie ważny dla użytkowników, dla których smartfon lub tablet jest codziennym narzędziem pracy. Jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy – zostanie wymienione. Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania np. z zamkniętego samochodu – w takiej sytuacji klient otrzymuje nowy sprzęt.
W Ubezpieczeniu Plus nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód, ponadto klienci nie mają tzw. udziału własnego w szkodzie. Plus jako jedyny operator spośród oferujących ubezpieczenia sprzętu, zapewnia swoim klientom darmowy transport uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem po naprawie.
„Dzięki niewielkiej miesięcznej składce, dodawanej do rachunku za usługi telekomunikacyjne w Plus ubezpieczenie zapewnia klientom możliwość swobodnego korzystania ze swojego sprzętu mobilnego bez żadnych obaw. Jest to pierwsze ubezpieczenie tego typu oferowane przez PZU w formie specjalnej karty. Dzięki temu klient może mieć dowód zawarcia ubezpieczenia zawsze przy sobie, co jest szczególnie ważne w przypadku urządzeń mobilnych.” – powiedziała Agnieszka Gocałek, Dyrektor Biura Bancassurance i Programów Partnerstwa Strategicznego w PZU SA.
Ubezpieczenie Plus gwarantuje:
- 24 godziny na odbiór i zwrot sprzętu;
- 48 godzin czas naprawy telefonu/smartfona (dla pozostałych urządzeń 7 dni);
- brak kosztów transportu – zamówienie kuriera i pokrycie kosztów transportu;
- pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku awarii na gwarancji producenta;
- pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku wystąpienia uszkodzenia np. zbicie wyświetlacza lub zalanie;
- nowe urządzenie, jeśli klient straci urządzenie w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem.
Dodatkowo Ubezpieczenie Plus zapewnia:
- ochronę, niezależnie od kraju, w którym doszło do zdarzenia,
- serwis na terenie całej Polski,
- kompleksową ochronę (z uszkodzeniem mechanicznym, czy zalaniem włącznie).
Warianty miesięcznych składek w ramach Ubezpieczenie Plus: doliczanych do abonamentu:
Oferta kierowana jest do klientów Plus Abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają dotychczasową umowę kupując nowe urządzenie. Obecnie usługa jest dostępna w Salonach Firmowych Plusa i będzie sukcesywnie uruchamiana w całej sieci sprzedaży.
źródło: Plus