Na koniec pierwszego kwartału baza klientów T-Mobile urosła o 640 tysięcy (r/r).
T-Mobile odnotował wzrost liczby klientów we wszystkich segmentach: kontraktowym, przedpłaconym, prywatnym i biznesowym. Liczba klientów osiągnęła poziom 11,8 mln.
Średni miesięczny wskaźnik rezygnacji (churn) w segmencie kontraktowym utrzymał się na bardzo niskim poziomie 0,6%.
Systematycznie rośnie liczba klientów korzystających z oferty światłowodu i rozrywki, a także klientów korzystających jednocześnie z wielu usług T-Mobile.
Taryfy bez ograniczeń wybiera już większość nowych klientów
Pierwszy kwartał 2022 r. to działania skierowane do klientów indywidualnych. W styczniu tego roku T-Mobil uruchomił nielimitowany internet w smartfonie bez ograniczenia danych i prędkości. W marcu operatorowi udało się wprowadzić nielimitowaną ofertę internetu domowego w technologii 5G/LTE z routerem obsługującym Wi-Fi 6.
T-Mobile kontynuował umacnianie swojej pozycji w segmencie małych i średnich firm
Wprowadzone zmiany w ofercie MagentaBIZNES to większy pakiet transmisji danych w najniższej taryfie oraz dodatkowe minuty na terenie Unii Europejskiej.
Operator odnotował 30% zwiększenie liczby zapytań o usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa i osiągnął wzrost sprzedaży w tym segmencie.
T-Mobile kontynuuje proces modernizacji sieci
Operator stale zwiększa pojemność sieci 4G, rozbudowuje sieć 5G z wykorzystaniem już posiadanych zasobów częstotliwości. T-Mobile przygotowuje infrastrukturę do przyszłego uruchomienia 5G w docelowym paśmie 3,x GHz.
źródło: T-Mobile