Grupa iliad opublikowała wyniki za 2021 rok. Play notuje wzrost bazy klientów

Play osiągnął wzrost przychodów z usług o 6,4%, wskaźnika EBITDAaL o 31% oraz liczby aktywnych klientów mobilnych o 2% (+181 tysięcy).

Kluczowe wskaźniki Play za 2021 rok w porównaniu do 2020 roku to:

  • Wzrost o 6,4% r/r przychodów z usług oraz wzrost o 2% r/r przychodów do wysokości 7,3 mld zł
  • Powiększenie bazy aktywnych klientów o 323 tysiące, wzrost o 3% r/r, z czego 69% stanowili aktywni mobilni klienci kontraktowi
  • Całkowita baza raportowanych klientów mobilnych (z wyłączeniem kart M2M) osiągnęła 15,7 mln (+3% r/r)
  • Całkowita baza aktywnych klientów osiągnęła 12,4 mln (+3% r/r)
  • Liczba aktywnych klientów mobilnych osiągnęła 12,1 mln (+3% r/r)
  • Wzrost o 112% r/r liczby klientów usług dla domu (Play NOW TV i internetu stacjonarnego) do  267 tysięcy (ponad dwukrotny wzrost w stosunku do końca 2020 r.)
  • Wzrost wskaźnika EBITDAaL o 31% r/r do 3,13 mld zł
  • 9 767 stacji bazowych na koniec roku, 967 nowych stacji (+11% r/r)

Po zgodzie Komisji Europejskiej uzyskanej 10 marca, właściciel sieci Play przygotowuje się do sfinalizowania transakcji nabycia UPC Polska Sp. o.o. w przybliżonej dacie 1 kwietnia br. 

źródło: Play