Na koniec I kwartału 2013 r. Orange miał 14,886 mln klientów usług telefonii komórkowej. W segmencie post-paid operator posiadał 6,906 mln klientów abonamentowych i zanotował spadek -5 tys. w porównaniu z wynikami za IV kw. 2012 r. Baza użytkowników usług pre-paid liczyła 7,980 mln (wzrost r/r +3,8%). Z internetu mobilnego w Orange na koniec I kwartału 2013 r. korzystało 1,043 mln użytkowników co stanowi ponad 30% wzrost r/r. Ofertę łączoną Orange Open aktywowało 72 tys. klientów sieci.
Przychody grupy w skali roku spadły o 7,2%, a zysk netto o 66,5%.
Play: 9,1 mln klientów na koniec I kwartału 2013 r.
Orange zapowiedział wczoraj wprowadzenie nowej marki nju mobile skierowanej do klientów zainteresowanych tanimi produktami i usługami mobilnymi. Jak czytamy w komunikacie Orange: „Pozwoli to nam zaadresować ofertę na wszystkie segmenty cenowe na rynku”.
Telefonia komórkowa w Polsce w 2012 roku: udziały i liczba klientów