T-Mobile: 6,989 mln klientów abonamentowych na koniec 1Q2014 roku. Wzrasta liczba klientów internetu mobilnego

T-Mobile Polska opublikowała dziś (8 maja) swoje wyniki finansowe uzyskane w pierwszym kwartale 2014 roku. T-Mobile Polska po pierwszym kwartale 2014 roku obsługiwała bazę 15,748 miliona klientów, co oznacza wzrost o 185 tys. klientów w porównaniu z poprzednim kwartałem. Na koniec marca br. operator posiadał w segmencie usług przedpłaconych 8,759 mln klientów, a w segmencie usług abonamentowych (postpaid) – 6,989 mln klientów.

Orange: 7,360 mln klientów abonamentowych, 108 tys. użytkowników nju mobile z rachunkiem na koniec I kw. 2014 r.

W skali roku liczba klientów abonamentowych w T-Mobile zmniejszyła się o 25 tys., a w porównaniu z IV kw. 2013 roku spadek wyniósł aż 60 tys. aktywnych kart SIM.

W pierwszym kwartale T-Mobile zwiększyła bazę klientów szerokopasmowego mobilnego dostępu do internetu o 163 tys. w porównaniu do odpowiedniego okresu ubiegłego roku. Na koniec marca br. sieć obsługiwała ponad 1,182 mln klientów mobilnego internetu. W pierwszym kwartale baza klientów usług mobilnego dostępu do internetu wzrosła o 15,9% w porównaniu do I kw. 2013 roku.

Plus: 7,4 mln klientów abonamentowych na koniec I kw. 2014 r.

Przychody spółki osiągnęły w pierwszym kwartale 2014 roku 1,463 miliarda złotych, a EBITDA wyniosła 557 milionów złotych. Marża EBITDA w tym okresie osiągnęła poziom 38,1%. Wyniki T-Mobile Polska w pierwszym kwartale w dużej mierze odzwierciedlają spadki wynikające z regulacji dotyczącej obniżenia stawek rozliczeń międzyoperatorskich (MTR) oraz roamingowych.

źródło: T-Mobile, DT