Pakiet All In w Plusie. Trzy usługi w jednej cenie

Pakiet All In w Plusie składa się z trzech usług: gwarancja naprawy sprzętu, ochrona przed cyberatakami oraz dostęp do popularnego serwisu muzycznego TIDAL HiFi.

Koszt dostępu do tych trzech usług jest aż o połowę niższy w porównaniu do zakupu każdej z nich osobno i wynosi jedynie 20 zł miesięcznie. Oferta Plusa jest dostępna dla nowych oraz przedłużających umowę klientów indywidualnych oraz firm.

Pakiet All In to zestaw usług obejmujących Serwis Urządzenia Premium w przypadku uszkodzenia sprzętu, dostęp do aplikacji Ochrona Internetu i Tożsamości oraz do serwisu muzycznego TIDAL HiFi.

Nowi oraz przedłużający umowę klienci indywidualni lub firmy przy wyborze abonamentu głosowego ze sprzętem mogą dokupić Pakiet All In w cenie –  20 zł miesięcznie, zamiast łącznie 43 zł miesięcznie w przypadku pojedynczego zakupu każdej aplikacji.

Pakiet All In w Plusie za 20 zł miesięcznie w przypadku umowy na 24 miesiące.

Serwis Urządzenia Premium – gwarancja naprawy na wypadek uszkodzenia sprzętu

Usługa umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego smartfona zakupionego w sieci Plus, w przypadku np. zalania lub uszkodzenia wyświetlacza. W ramach promocyjnego pakietu klient ma możliwość wykonania dwóch napraw w ciągu 24 miesięcy, jednak nie częściej niż raz w ciągu roku. Koszt pojedynczej naprawy nie może przekroczyć wartości naprawianego sprzętu. Dodatkowo, na czas naprawy klient otrzymuje urządzenie zastępcze.

Ochrona Internetu i Tożsamości – zabezpieczenie przez cyberatakami

Rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo w sieci są usługi Ochrony Internetu i Tożsamości:

  • Ochrona Internetu – chroni urządzenie przez przed wirusami oraz atakami hackerskimi, takimi jak np. zaszyfrowanie czy żądanie okupu. Aplikacja stale monitoruje urządzenie, nawet wtedy, gdy użytkownik z niego aktywnie nie korzysta. W ramach pakietu klient może wykorzystać jedną licencję na urządzenie.
  • Ochrona Tożsamości – umożliwia bezpieczne przechowywanie haseł, sprawdzanie ich siły, powtarzalności użycia, umożliwia generowanie silnych haseł. Za pomocą aplikacji klient może sprawdzić czy nie zostały ujawnione jego dane osobowe, numery kart, hasła albo PIN-y. Użytkownik może skorzystać z jednej licencji na urządzenie oraz włączyć monitorowanie jednego adresu e-mail.

TIDAL HiFi – serwis muzyczny

Serwis TIDAL oferuje ponad 80 milionów utworów muzycznych, mnóstwo ekskluzywnych wywiadów, teledysków oraz podcastów. TIDAL działa w tle, dlatego można w tym czasie korzystać z innych funkcji smartfona. Dostępne treści są w jakości HiFi zapewniającej krystalicznie czysty dźwięk.

Więcej informacji nt. Pakietu All In znajduje się na stronie – https://www.plus.pl/uslugi/all-in

źródło: Plus