Multi SIM umożliwia korzystanie z jednego numeru telefonu na dwóch urządzeniach np. w smartfonie i smartwatchu. Od teraz usługa jest dostępna dla użytkowników Play i Virgin Mobile.
Play wprowadził usługę Multi SIM, która pozwala sklonować kartę SIM i używać jej na smartwatchach. Dzięki temu, na obu urządzeniach można m.in. wykonywać i odbierać połączenia oraz korzystać z internetu mobilnego.
Ile kosztuje usługa Multi SIM w Play i Virgin Mobile?
Aby skorzystać z Multi SIM w Play lub Virgin Mobile zapłacimy 9 zł miesięcznie. Dodatkowo Multi SIM jest dostępny w wybranych taryfach dla klientów prywatnych i biznesowych. Usługę możemy aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie trwania umowy.
Multi SIM dla klientów abonamentowych
Usługa Multi SIM jest dostępna tylko dla klientów abonamentowych Play jak i Virgin Mobile.
Z usługi Multi SIM mogą skorzystać klienci Play posiadający jedną z poniższych taryf dla klientów indywidualnych:
SOLO PLAY S, SOLO PLAY M, SOLO PLAY L, SOLO PLAY HOMEBOX, SOLO PLAY HOMEBOX TV, SOLO S II, SOLO M 5G, SOLO L 5G, SOLO HOMEBOX 5G, GRUPA PLAY S, GRUPA PLAY M, GRUPA PLAY L, GRUPA PLAY HOMEBOX, GRUPA PLAY HOMEBOX TV, GRUPA S II, GRUPA M 5G, GRUPA L 5G, GRUPA HOMEBOX 5G.
Play zapewnia, że trwają prace nad udostępnieniem usługi na zegarkach z systemem Android innych producentów (np. Xiaomi). Usługa Multi SIM będzie dostępna na smartwatchach Apple w pierwszej połowie 2025 roku.
Jakie smartwatche mają wsparcie Multi SIM w Play:
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE
- Samsung Galaxy Watch7 LTE 40mm
- Samsung Galaxy Watch7 LTE 44mm
- Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE 47mm
Lista zegarków Samsunga z dostępną usługą Multi SIM będzie sukcesywnie poszerzana – poinformował w komunikacie Play.
Szczegóły oferty dostępne są m.in. na play.pl/multisim i virginmobile.pl/multisim oraz we wszystkich salonach Play.
Czym się różni eSIM od MultiSIM?
eSIM to wirtualny zamiennik karty SIM. Multi SIM to kopia karty SIM lub eSIM, której można używać w smartwatchu na tej samej zasadzie co w telefonie.
Jak włączyć MultiSIM w Play24?
Na ten moment nie ma możliwości włączenia usługi w aplikacji Play24. Aktywację możemy zlecić wyłącznie w salonie Play lub dzwoniąc do konsultanta (obsługa klienta sieci Play lub Virgin Mobile).
źródło: Play