Mój T-Mobile – nowy serwis i aplikacja do zarządzania kontem abonenckim dla klientów T-Mobile

T-Mobile wyłączył dotychczasowy serwis MiBOA.

W T-Mobile jedynym narzędziem do obsługi i zarządzania kontem abonenckim jest nowy serwis „Mój T-Mobile”.

Klienci T-Mobile od grudnia 2021 roku mogli korzystać z obu platform. A od dnia 29 listopada 2022 roku serwis MiBOA jest już niedostępny.

Nowocześniejszy „Mój T-Mobile” zastąpił serwis MiBOA

Serwis „Mój T-Mobile”?” jest jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i dla małych firm.

Kluczowe funkcje, które znajdziesz w aplikacji „Mój T-Mobile”:

  • zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
  • możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
  • opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
  • pobieranie faktur i wykazów połączeń,
  • sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
  • informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
  • możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
  • historia połączeń,
  • możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.

Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji i jest w pełni samoobsługowa. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient loguje się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.

serwis i aplikacja do zarządzania kontem abonenckim e t-mobile nowy mój t-mobile

Wszystko w jednym miejscu

Nowy serwis „Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo obsługuje się łatwo zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Do serwisu „Mój T-Mobile” można zalogować się na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/ lub skorzystać z aplikacji mobilnej w smartfonie. Aplikacja Mój T-Mobile jest dostępna na telefony z systemem operacyjnym: Android, iOS (Apple) i HarmonyOS (Huawei).

źródło: T-Mobile