T-Mobile wyłączył dotychczasowy serwis MiBOA.
T-Mobile uruchomił nowe narzędzia do obsługi i zarządzania kontem abonenckim. Dla klientów jest już dostępny nowy serwis „Mój T-Mobile”.
Od grudnia 2021 roku można korzystać z obu platform. A od dnia 29 listopada 2022 roku serwis MiBOA jest już niedostępny.
„Mój T-Mobile” zastępuje dotychczasowy serwis MiBOA
Serwis „Mój T-Mobile” jest jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych, oferty na kartę i dla małych firm.
Kluczowe funkcje w aplikacji „Mój T-Mobile”:
- zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
- możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
- opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
- pobieranie faktur i wykazów połączeń,
- sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
- informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
- możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
- historia połączeń,
- możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.
Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji i jest w pełni samoobsługowa. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA – klient loguje się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.
Wszystko w jednym miejscu
„Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo obsługuje się go na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Do serwisu „Mój T-Mobile” można zalogować się na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/ lub skorzystać z aplikacji mobilnej w smartfonie.
Aplikacja do zarządzania kontem jest dostępna na telefony z systemem operacyjnym: Android, iOS (Apple) i HarmonyOS (Huawei).
źródło: T-Mobile