Mój T-Mobile ruszył nowy serwis i aplikacja do zarządzania kontem abonenckim

T-Mobile wyłączył dotychczasowy serwis MiBOA.

T-Mobile uruchomił nowe narzędzia do obsługi i zarządzania kontem abonenckim. Dla klientów jest już dostępny nowy serwis „Mój T-Mobile”.

Od grudnia 2021 roku można korzystać z obu platform. A od dnia 29 listopada 2022 roku serwis MiBOA jest już niedostępny.

„Mój T-Mobile” zastępuje dotychczasowy serwis MiBOA

Serwis „Mój T-Mobile” jest jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych, oferty na kartę i dla małych firm.

Kluczowe funkcje w aplikacji „Mój T-Mobile”:

  • zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
  • możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
  • opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
  • pobieranie faktur i wykazów połączeń,
  • sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
  • informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
  • możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
  • historia połączeń,
  • możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.

Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji i jest w pełni samoobsługowa. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA – klient loguje się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.

serwis i aplikacja do zarządzania kontem abonenckim e t-mobile nowy mój t-mobile

Wszystko w jednym miejscu

„Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo obsługuje się go na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Do serwisu „Mój T-Mobile” można zalogować się na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/ lub skorzystać z aplikacji mobilnej w smartfonie.

Aplikacja do zarządzania kontem jest dostępna na telefony z systemem operacyjnym: Android, iOS (Apple) i HarmonyOS (Huawei).

źródło: T-Mobile