Amazon uruchamia polską wersję sklepu

Amazon uruchomił polską wersję swojego sklepu – Amazon.pl. Od 2 marca klienci mogą bezpośrednio kupować na polskojęzycznej platformie Amazon.

Klienci mogą również cieszyć się darmową dostawą dla zamówień powyżej 100 zł, sprzedawanych i wysyłanych przez Amazon.

Polscy klienci mogą wygodnie robić zakupy z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, z łatwym procesem zwrotów i obsługą klienta w języku polskim za pośrednictwem aplikacji Amazon Shopping oraz poprzez przeglądarki internetowe.

Mogą również w prosty sposób przeglądać ciągle zwiększającą się ofertę, czytać opinie klientów, wyświetlać spersonalizowane rekomendacje, tworzyć listy życzeń i śledzić swoje zamówienia.

Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i BLIK.

Na stronie Amazon.pl będą dostępne dla polskich klientów międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot.

Echo i Echo Dot to głośniki połączone z chmurową usługą Alexa, umożliwiającą interakcje za pomocą głosu. Klienci w Polsce mogą korzystać z Alexy w języku angielskim, zyskując teraz głosowy dostęp do Spotify, serwisu wiadomości z RMF FM, lokalnych radiostacji z TuneIn oraz informacji lokalnych, a także do innych popularnych funkcji Alexy, takich jak timery, alarmy, pogoda, inteligentny dom, połączenia Alexa-to-Alexa i wiele innych.

Międzynarodowa wersja Echo będzie dostępna od 349,99 zł, a Echo Dot od 199,99 zł i będą one dostępne w wersji Charcoal (kolor czarny). Więcej informacji na stronie amazon.pl/echo i amazon.pl/echodot.

O zamiarach udostępnienia polskojęzycznego serwisu e-commerce gigant handlu elektronicznego z USA informował pod koniec stycznia, kiedy uruchomił możliwość rejestracji dla sprzedawców.

Abonament dla sprzedawców w serwisie Amazon.pl kosztuje 165,91 zł (bez VAT) miesięcznie + opłaty za sprzedaż

Polacy już wcześniej mogli korzystać z platformy z wykorzystaniem niemieckiej wersji sklepu online Amazona, która dostępna była również w języku polskim.

Premiera Amazon.pl zapewni polskim przedsiębiorcom możliwość dotarcia do ponad 300 milionów klientów Amazon na całym świecie, w ponad 200 krajach i terytoriach.

Zakupy na Amazon.pl – kilka przydatnych informacji dla kupujących:

  • Zamówienia powyżej 100 zł mają darmową wysyłkę,
  • Akceptowane metody płatności: usługa Przelewy24, karta kredytowa i debetowa, przelewy bankowe, BLIK, karty podarunkowe Amazon w polskiej walcie.

Amazon to największy sklep internetowy na świecie oferujący produkty własnych marek oraz pochodzące od zewnętrznych sprzedawców z wielu branż i dziedzin.

źródło: PAP, Amazon