Wyniki Play za 2012 r. 8,7 mln klientów na koniec 2012 r.

Play na targach telekomunikacyjnych MWC 2013 w Barcelonie przedstawił wyniki za 2012 rok. Operator na koniec 2012 r. obsługiwał 8,7 mln klientów z czego 45% bazy stanowili klienci abonamentowi (ok. 4 mln). W całym 2012 r. sieć pozyskała 795 tys. klientów kontraktowych w segmencie post-paid. Play posiada 1,1 mln klientów biznesowych, wzrost bazy rok do roku wyniósł 107%.

2012 – to bardzo dobry rok, zarówno dla Play, jak i konsumentów polskiego rynku telekomunikacyjnego – powiedział Jorgen Bang-Jensen, prezes P4 Sp. z o.o. – Wprowadzając pierwsze oferty bez limitu, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy czekali na nieskomplikowane i przewidywalne oferty.

Play na konferencji prasowej w Barcelonie poinformował również o rozpoczęciu współpracy w zakresie roamingu krajowego z siecią T-Mobile.

źródło: Play