Virgin Mobile wprowadził nową ofertę internetu mobilnego – VIRGIN NET.
VIRGIN NET to oferta internetu mobilnego (data only) w opcji abonamentowej, gdzie klienci mają do wyboru dwa pakiety, 60 GB lub 120 GB do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Każdy klient Virgin Mobile, który posiada już Plan 1, Plan 2, Plan 3 w opcji terminowej czy bezterminowej lub Abonament Dla Każdego za 14 zł, otrzyma zniżkę na wybrany przez siebie plan internetowy.
Cennik oferty VIRGIN NET:
VIRGIN NET | Nowy klient | Klient z ofertą abonamentową w Virgin Mobile |
60 GB | 35 zł/m-c | 25 zł/m-c |
120 GB | 50 zł/m-c | 35 zł/m-c |
Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 29 zł.
VIRGIN NET można mieć w umowie bezterminowej.
Rabat na abonament Virgin NET dotyczy klientów, którzy posiadają aktywną umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w wymienionych poniżej ofertach:
- Plan1, Plan2 lub Plan3 z umową na 24 miesiące oraz bezterminowe,
- Abonament dla Każdego.
Z Internetu można korzystać tylko na terenie Polski. Po wykorzystaniu pakietu podstawowego nastąpi spowolnienie transferu do prędkości 32kbit/s bez doliczania dodatkowych opłat.
W ramach VIRGIN NET dostępna jest tylko usługa internetu.
W ramach usługi klient będzie mógł wykorzystać jedynie pakiet internetu – wszystkie inne usługi są zablokowane (np. sms premium, połączenia, SMS-y, MMS-y).
Jak zakupić i aktywować internet mobilny?
Internet mobilny można zakupić poprzez stronę internetową virginmobile.pl, jak również udać się do jednego z punktów sprzedaży.
Należy pamiętać, że jeden abonent może zakupić i korzystać z maksymalnie trzech planów VIRGIN NET.
Podobnie klient uprawniony do zniżki, również może zakupić maksymalnie trzy plany ze wspomnianą zniżką.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://virginmobile.pl/oferty/internet Regulamin oferty dostępy jest na: https://bit.ly/2JA15yq
źródło: Virgin Mobile