Plus wprowadził dla swoich klientów dwie nowe usługi serwisowe. Serwis Urządzenia SIM, dedykowany używanym telefonom oraz przeznaczony dla nowych urządzeń Serwis Urządzenia Premium.
Obie usługi gwarantują naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz usunięcie skutków zalania. Użytkownicy mogą naprawić smartfon z zachowaniem gwarancji producenta, a także skorzystać z szybkiego serwisu urządzenia bez wychodzenia z domu.
Aż 40 proc. użytkowników smartfonów nie decyduje się na naprawę wyświetlacza ze względu na wysokie koszty usługi. Te fakty skłaniają coraz więcej osób do objęcia swoich urządzeń usługami serwisowymi oferowanymi m.in. przez operatorów sieci komórkowych.
Plus wprowadził do swojej oferty nowe usługi serwisowe.
Serwis Urządzenia SIM umożliwia objęcie ochroną nieuszkodzonych, używanych telefonów, niezależnie czy pochodzą z sieci Plus czy innego sklepu w kraju. To usługa serwisowa dla klientów Plusa, którzy już posiadają telefon i chcieliby zadbać o jego bezpieczeństwo. Serwis Urządzenia SIM dostępny jest bez dodatkowych opłat dla wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem już od 40 zł miesięcznie.
Serwis Urządzenia Premium to produkt unikatowy na polskim rynku, zapewniający naprawę wszelkich uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy i bezpłatne urządzenie zastępcze. Usługa dostępna jest w momencie zakupu sprzętu na raty w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie. Serwis zapewnia 1 naprawę rocznie w maksymalnej kwocie równej wartości telefonu. W przypadku braku możliwości naprawy smartfona w ciągu 7 dni klient ma możliwość wymiany go na nowy.
Operator sieci Plus umożliwia objęcie ochroną serwisową nie tylko smartfonów, ale i tabletów, smartwatchy, laptopów i telewizorów. Co ważne, urządzenie zostanie naprawione bez względu na to, jak doszło do jego uszkodzenia. W ramach każdej ze wskazanych usług serwisowych możliwa jest naprawa lub wymiana uszkodzonych części urządzenia – wyświetlacza, obudowy, przycisków i aparatów, a w wariancie Premium całego urządzenia. Pomoc uzyskamy również, kiedy sprzęt zostanie zalany wodą. Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu klient zachowuje gwarancję producenta na sprzęt.
źródło: Plus