Plus przygotował dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Konsultacje z lekarzem dostępne są 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet.
Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:
- całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
- konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
- konsultacje wyników badań z lekarzem,
- informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
- ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.
Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna Sp. z o.o, znany i ceniony na naszym rynku podmiot leczniczy, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).
Usługa JA+Zdrowie dostępna jest dla klientów abonamentowych sieci Plus zarówno dla prywatnych jak i prowadzących działalność gospodarczą. Opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy wynosi 9,99 zł.
Aktywacja usługi JA+Zdrowie następuje po akceptacji warunków usługi przez klienta w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem sieci Plus i wyrażeniu zgody na rozpoczęcie jej świadczenia po aktywacji, która nastąpi w terminie 48 godz. Usługa jest świadczona dla klienta przez okres minimum 6 miesięcy od dnia aktywacji.
Dane przesyłane w ramach usługi nie pomniejszają posiadanego przez abonenta limitu transmisji danych.
Szczegółowe informacje,FAQ i regulaminy usługi JA+Zdrowie do pobrania pod tym adresem.
https://www.youtube.com/watch?v=sC8ZjBy_O8w
Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: Plus