UPC Polska wystartowało z nową kampanią reklamową. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych.
Celem kampanii przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero – UPCeusz.
Usługi komórkowe w pakiecie z telewizją i internetem od UPC.
W ramach kampanii UPC promuje ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za 20 zł. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł mies.
Szczegóły oferty Internet + SIM w UPC:
UPC Internet + SIM | Internet 300 Mb/s + pakiet komórkowy Smart | Internet 600 Mb/s + pakiet komórkowy Comfort | Internet 750 Mb/s + pakiet komórkowy VIP |
Cena | 69,99 zł | 79,99 zł | 89,99 zł |
Internet światłowodowy | do 300 Mb/s | do 600 Mb/s | do 750 Mb/s |
Telewizja Start | 33 kanały TV | 33 kanały TV | 33 kanały TV |
Usługi komórkowe | Abonament komórkowy Smart 10 GB danych/mies. + rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu. | Abonament komórkowy Comfort 20 GB danych/mies. + rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu. | Abonament komórkowy VIP 40 GB danych/mies. + rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu. |
Instalacja | 1 zł kupując online | 1 zł kupując online | 1 zł kupując online |
Umowa | 24 miesiące | 24 miesiące | 24 miesiące |
A do tego operator proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za jedyne 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0%, bez dodatkowych opłat na start.
źródło: UPC Polska