Światłowód i rozrywka z T-Mobile. Nowa kampania reklamowa z Sonią Bohosiewicz

Wraz z rozszerzeniem oferty o platformę Amazon Prime Video, T-Mobile wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Bez nonsensów”.

T-Mobile w nowej kampanii reklamowej zwraca uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji.

Najlepsze treści wideo dostępne już po kilku kliknięciach na smartfonie lub pilocie dekodera.

Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, IPLA i ELEVEN SPORTS. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za 69 zł/mies.

Kampanię wspierają spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T-Mobile, który oglądać można na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70 dostępnego za 1 zł.

źródło: T-Mobile