18 listopada T-Mobile wprowadził do swojej oferty nową usługę „Na wszelki wypadek”, która pozwala abonentom T-Mobile na przystąpienie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Jest to kolejna propozycja, po usłudze „Bezpieczne urządzenie”, dzięki której można ograniczyć wpływ nieprzewidzianych zdarzeń w codziennym życiu.
Usługa „Na wszelki wypadek” została przygotowana we współpracy z firmą Cardif Assurances Risques Divers Oddział w Polsce S.A. Nowa usługa przewiduje dla abonentów T-Mobile ochronę ubezpieczeniową NNW przez 24 godziny na dobę na całym świecie.
Abonenci T-Mobile będą mieli do wyboru jeden z trzech wariantów ubezpieczenia różniących się wysokością miesięcznej składki oraz wartością gwarantowanych świadczeń. Oferowane przez T-Mobile ubezpieczenie przewiduje maksymalne świadczenie nawet do 150 tys. złotych. Miesięczne opłaty za ubezpieczenie rozpoczynają się od 12,50 zł miesięcznie. Płatność za ubezpieczenie będzie uwzględniona na fakturze za usługi telekomunikacyjne, którą abonent otrzymuje od T-Mobile.
Usługa „Na wszelki wypadek” będzie dostępna dla wszystkich abonentów T-Mobile, którzy spełnią wymagania określone w Regulaminie Usługi oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Przystąpienie do ubezpieczenia następuje w trakcie rozmowy telefonicznej, bez potrzeby wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności, badań lekarskich oraz zaświadczeń zdrowotnych.
źródło: T-Mobile