Od 5 marca br. klienci Alior Banku mogą korzystać z usługi T-Mobile – MyWallet, umożliwiającej płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym w ponad 140 tys. punktów w Polsce. W „mobilnym portfelu” dostępne są zarówno karty debetowe, jak i karty kredytowe.
Korzystanie z usługi MyWallet jest równie proste, jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 140 000. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN.
Z opisem usługi Płaności NFC w Alior Banku można zapoznać się pod tym adresem.
W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub kod do aplikacji, czy blokadę ekranu telefonu, co zapewnia użytkownikom poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu z usługi. Ponadto, wszystkie transakcje realizowane za pomocą telefonu z usługą MyWallet są autoryzowane online w banku, co gwarantuje bieżącą weryfikację salda na koncie.
Aby skorzystać z usługi MyWallet należy być abonentem sieci T-Mobile i posiadać telefon z funkcją Near Field Communication (NFC – komunikacja bliskiego zasięgu), z kartą SIM przystosowaną do NFC. Obecnie klienci mogą wybierać spośród 20 modeli telefonów, za pomocą których można korzystać z oferty MyWallet. Klient, po pobraniu na swój telefon aplikacji MyWallet powinien złożyć zlecenie w banku na instalację karty w telefonie. Po zdalnej instalacji karty od razu możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Do października 2014 r. usługa dla klientów T-Mobile jest bezpłatna.
Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: Eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.
Płatności mobilne – NFC, IKO, PeoPay
źródło: T-Mobile
Tylko ,ze to żadna promocja- nie ma żadnych korzyści w porównaniu z płaceniem kartą-szkoda więc sobie zawracać tym głowę…Po co ?