Na koniec drugiego kwartału 2015 roku, sieć komórkowa T-Mobile Polska obsługiwała bazę 15,827 miliona klientów, co stanowi wzrost o 32 tys. klientów w porównaniu do pierwszego kwartału bieżącego roku. Spółka zakończyła kwartał z bazą 9,118 miliona klientów w segmencie usług przedpłaconych oraz 6,708 miliona klientów w segmencie usług abonamentowych. Liczba klientów kontraktowych zmniejszyła się o 76 tysięcy, a klientów usług przedpłaconych wzrosła o 108 tysięcy w porównaniu do pierwszego kwartału 2015 roku.
W II kw. 2015 roku średni miesięczny przychód na użytkownika (ARPU) dla całej bazy klientów abonamentowych i użytkowników telefonów na kartę wyniósł 23 zł. Równocześnie wartość ARPU dla segmentu abonamentowego wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału bieżącego roku o 2,3%.
Orange: 7,897 mln klientów abonamentowych na koniec II kw. 2015 r.
Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: T-Mobile, fot. T-Mobile