Plus: Przedłużenie umowy z ofertą Power LTE bez urządzenia niedostępne na Plus.pl

Aktualizacja I (20.09.2014): Przedłużenie umowy w opcji „Tylko SIM” na okres 12 miesięcy w ofercie internetowej Plus Power LTE dla klientów indywidualnych i firmowych jest ponownie dostępne na stronie www.plus.pl.

Plus ograniczył abonentom korzystającym z oferty mobilnego internetu Power LTE możliwość przedłużenia umowy poprzez stronę operatora (www.Plus.pl).

Wprowadzone zmiany polegają na usunięciu promocji z ofertą internetową bez urządzenia (Tylko SIM) dla wszystkich klientów przedłużających kontrakt.

Taka sytuacja dotyczy zarówno klientów indywidualnych jak i firm, dodatkowo operator wycofał możliwość zawierania nowych umów w wersji tylko SIM w przypadku klientów firmowych.

Aktualnie na stronie Plus.pl abonenci mogą wyłącznie przedłużyć umowę z wybranym urządzeniem (routerem, modemem czy tabletem), w innym przypadku muszą udać się do salonu Plusa, punktu sprzedaży sieci Plus lub skontaktować się z konsultantem BOK.

Plus: Koniec limitów w niskich abonamentach w ofercie mobilnego internetu Power LTE

Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: inf. własne, Plus, fot. Plus

One Reply to “Plus: Przedłużenie umowy z ofertą Power LTE bez urządzenia niedostępne na Plus.pl”

  1. nie mam to jak kabel dzieki drpssowi mam super necik bez limitu danych w dodatku nie place za utrzymanie lacza