Plus: Nowa oferta energii elektrycznej, najniższa stawka dla stałych klientów

27 stycznia startuje nowa odsłona oferty energii elektrycznej od Plusa dla gospodarstw domowych.

Oferta Plusa wyróżnia się brakiem opłaty handlowej oraz niską stawką miesięczna za kWh, a dla obecnych klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku będzie to najniższa cena na rynku.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch innowacyjnych na polskim rynku modeli sprzedaży prądu: „Energia na abonament” lub „Energia bez prognoz”. W obu tych rozwiązaniach oferta cenowa Plusa jest taka sama, a oferty różnią się sposobem miesięcznych rozliczeń.

„Energia na abonament” to propozycja dla osób, które cenią sobie miesięczne rachunki za energię opłacane w formie stałego abonamentu za wybrany pakiet. Co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu.

W przypadku „Energii bez prognoz” klient płaci tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co ma miejsce co jeden lub dwa miesiące. Po odczycie wystawiana jest faktura za rzeczywiste zużycie prądu.

Nowe stawki w taryfach dla gospodarstw domowych:

Klienci/Taryfa

Taryfa G11 (stała stawka dobowa)

Taryfa G12 (strefy dzienne)

Taryfa G12 (strefy nocne)

Klienci Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku

0,2490 zł/kWh netto (0,3063 zł z VAT)

0,2940 zł/kWh netto (0,3616 zł z VAT)

0,1980 zł/kWh netto (0,2435 zł z VAT)

Pozostali klienci

0,2590 zł/kWh netto (0,3186 zł z VAT)

0,3060 zł/kWh netto (0,3764 zł z VAT)

0,2060 zł/kWh netto (0,2534 zł z VAT)

Powyższe ceny dotyczą oferty na 29 miesięcy. Klienci Plusa mają również możliwość zawarcia krótszej umowy na okres 15 miesięcy. Więcej informacji o ofercie i obowiązujących stawkach znajduje się na stronie www.plus.pl/energetyka.

Oferta energii elektrycznej od Plusa jest taka sama dla wszystkich odbiorców w całej Polsce niezależnie od miejsca zamieszkania. Co ważne, klienci zawsze otrzymują jedną prostą fakturę za sprzedaż energii elektrycznej oraz za dystrybucję i nie ma na niej ukrytych żadnych dodatkowych opłat.

Zmiana sprzedawcy prądu odbywa się bez przerw w dostawie energii, bez zmian licznika czy wymiany okablowania i jest nieodczuwalna dla klienta. Zasady są maksymalnie uproszczone – wystarczy jedna wizyta w jednym z ponad 1300 punktów sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu. Trzeba tylko mieć przy sobie fakturę za energię od obecnego sprzedawcy. Klient podpisuje umowę oraz pełnomocnictwo dla Plusa na przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy prądu i od tego momentu wszelkie formalności w imieniu klienta są załatwiane za niego przez pracowników Plusa.

Od niedawna jest również możliwość zakupu prądu od Plusa bez wychodzenia z domu poprzez Przedstawicieli Sprzedaży Bezpośredniej. Przedstawiciel Plusa posiadający szerokie doświadczenie w sprzedaży usług może odwiedzić klienta w mieszkaniu i na miejscu wyliczyć oszczędności, dobrać i przedstawić odpowiednią ofertę energii elektrycznej dla jego domu. Wizytę Przedstawiciela Sprzedaży Bezpośredniej u siebie w domu czy mieszkaniu można zamówić także samodzielnie poprzez stronę www.plus.pl/energetyka. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej wizyty w punkcie sprzedaży po podpisaniu umowy przedstawiciel Plusa załatwi w imieniu klienta wszelkie formalności.

Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: Plus, fot. Plus