Play wprowadza nową ofertę Play Next, która działa na zasadzie subskrypcji w aplikacji mobilnej. Przy przeniesieniu numeru dostaniemy aż 6 miesięcy za darmo, oszczędzając 270 zł.
Play Next to usługa abonamentowa mająca cechy oferty na kartę – nie wymaga zawarcia długoterminowej umowy. Rachunki są regulowane poprzez stałe obciążenie dodanej do konta abonenckiego karty płatniczej. Opłata miesięczna za usługę pobierana jest automatycznie co miesiąc. Za subskrypcję płacimy z góry.
Kartę SIM zamawiamy w aplikacji Play Next.
Odbiór kart SIM realizowany jest w sieci salonów Play lub za pośrednictwem kurierów DHL. Przy odbiorze trzeba tylko pokazać dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport).
Opłata startowa wynosi 5 zł i jest pobierana tylko w przypadku nowego numeru.
Nowy, innowacyjny, jedyny taki na rynku PLAY NEXT tylko @Play_Polska https://t.co/cd8IOkPOzF
? Marcin Gruszka (@RzecznikPlay) 25 października 2018
Jak aktywować kartę SIM?
Na karcie SIM znajduje się kod QR. Wystarczy zeskanować go w aplikacji lub przepisać numer karty w odpowiednim polu. Umowa zawierana jest w chwili skanowania karty SIM.
W Play Next dostępny jest obecnie jeden pakiet usługowy w cenie 45 zł miesięcznie.
W tej cenie klient otrzymuje nielimitowane połączenia i SMS-y/MMS-y, pakiet UE oraz 50 GB mobilnej transmisji danych.
W Pakiecie UE otrzymamy co miesiąc: 100 minut na połączenia (wychodzące i przychodzące), 50 SMS-ów/MMS-ów oraz 500 MB.
System zaproszeń to możliwość obniżenia abonamentu do 1 zł miesięcznie.
Gdy ktoś dołączy na podstawie naszego polecenia wtedy odbierze miesiąc subskrypcji za 1 zł. Jeżeli osoba którą poleciliśmy zapłaci 45 zł za kolejną subskrypcję – my dostaniemy miesiąc subskrypcji za 1 zł.
Dla przenoszących numer z innej sieci przewidziano 6 miesięcy bez opłat, a dla nowych klientów 3 miesiące bez opłat.
Skorzystanie z tych benefitów nie wymaga żadnego zobowiązania i standardowo umożliwia zakończenie subskrypcji w dowolnym momencie.
Jak rozwiązać umowę z Play Next?
Umowa wygasa po 90 dniach licząc od ostatniego dnia aktywnej subskrypcji lub z chwilą przeniesienia numeru do innego operatora.
źródło: Telko.in, Play