Play: 9,1 mln klientów na koniec I kwartału 2013 r.

W pierwszym kwartale 2013 r. sieć Play pozyskała 400 tys. kart SIM i ma ich już w bazie 9,1 mln. Na koniec marca br. telekom obsługiwał 4 mln klientów abonamentowych (post-paid) i ok. 5,1 mln w usłudze pre-paid.

Przez pierwsze trzy miesiące 2013 r. Play zdobył 175 tys. klientów kontraktowych. 10% klientów wybierających abonament w Play korzysta z taryf Formuła 4.0 z nielimitowanymi rozmowami.

Operator poinformował również, że posiada 1,2 mln klientów firmowych co oznacza 100% wzrost w porównaniu z I kwartałem 2012 r. i ok. 10% ze stanem na koniec 2012 r. Według szacunków firmy sieć Play przekroczyła 16% udział w rynku.

Z podanych wcześniej informacji dotyczących przenośności numerów MNP w I kwartale 2013 r. wynika, że Play przyjął 220 tys. numerów, a po uwzględnieniu oddanych bilans wyniósł ok. 199 tys. numerów.

75% klientów kontraktowych zawierających umowę w Play wybiera smartfony. Najpopularniejszymi modeli w I kw. 2013 r. były: Nokia Asha 300, LG L5, Sony Xperia J i Samsung Galaxy S III.