Play: 13 mln klientów na koniec II kwartału 2015 r.

Sieć komórkowa Play na koniec II kwartału 2015 r. osiągnęła udział w rynku na poziomie 22,3% (wzrost o 2,5% r/r), a operator przekroczył 13 mln klientów na koniec czerwca – poinformował członek zarządu Bartosz Dobrzyński. Liczba klientów używających internetu sięgnęła 6,6 mln.

Najważniejsze dane za 2 kw. 2015 r.:

  • Baza klientów wzrosła do 13,0 mln (+15,5% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,4% z 45,6% w II kw. 2014 r.
  • W II kw. 2015 baza abonencka wzrosła o 343 tys. abonentów netto i wynosi 6,441 mln, co stanowi wzrost o 3,2% w porównaniu z II kw. 2014 r.

Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: blogplay.pl, ISBnews

2 Replies to “Play: 13 mln klientów na koniec II kwartału 2015 r.”