Orange Polska udostępnił swoim użytkownikom mojeID, usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, dostarczaną przez KIR.
mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online.
– Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu – mówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.
– Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych – dodaje Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska.
mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta.
Weryfikacja przez mojeID odbywa się z wykorzystaniem bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank.
Heyah 01 ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości przez mojeID
Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej.
Orange Polska jest kolejnym, kluczowym dostawcą usług telekomunikacyjnych, który wprowadził do swojej oferty możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID.
źródło: KIR