Orange wdrożył zdalne potwierdzanie tożsamości z mojeID. Zawarcie umowy całkowicie online

Orange Polska udostępnił swoim użytkownikom mojeID, usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, dostarczaną przez KIR.

mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online.   

 Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domumówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.

– Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnychdodaje Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska.

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta.

Weryfikacja przez mojeID odbywa się z wykorzystaniem bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank.

Heyah 01 ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości przez mojeID

Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej.

Orange Polska jest kolejnym, kluczowym dostawcą usług telekomunikacyjnych, który wprowadził do swojej oferty możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID.

źródło: KIR