Orange Polska pochwalił się wynikami w I kwartale 2022. Przychody firmy były wyższe o 0,4% w porównaniu r/r.
W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wzrosła liczba klientów wszystkich kluczowych usług telekomunikacyjnych oferowanych przez Orange:
Baza klientów Orange Polska (w tys.) | 1Q2021 | 4Q2021 | 1Q2022 |
Światłowód | 779 | 945 | 999 |
TV (IPTV) | 625 | 710 | 737 |
Post-paid (abonament komórkowy) | 8,183 | 8,424 | 8,506 |
Post-paid (Internet mobilny) | 723 | 674 | 659 |
Pre-paid1) | 4,783 | 4,953 | 5,260 |
Cała baza klientów (Total) | 15,800 | 16,800 | 17,306 |
1) Orange udostępnił startery z bezpłatnymi usługami dla osób przybywających z Ukrainy do Polski. Jak operator aktywowano ich już około 400 tysięcy.
Klienci abonamentowi w sieci Orange zużywali średnio 6,8 GB danych w I kwartale 2022 roku.
Z Orange Światłowodu korzysta już niemal milion klientów indywidualnych
W pierwszym kwartale roku przybyło ich 54 tysiące. Około 60 tysięcy klientów korzystało z usług światłowodowych innych operatorów na łączach Orange. Zasięg usług światłowodowego internetu od Orange obejmował na koniec marca blisko 6,2 mln domów i mieszkań w całym kraju.
Pomarańczowy operator zyskał 82 tysiące użytkowników mobilnych abonamentowych głosowych usług oraz 11 tysięcy klientów Orange Love, konwergentnych pakietów usług dla całej rodziny.
Orange w raporcie chwali się nową inicjatywą pod nazwą RE.
Skupia ona w sobie działania w duchu gospodarki obiegu zamkniętego. czyli wydłużanie cyklu życia urządzeń takich jak smartfony, rutery czy dekodery telewizyjne.
Orange Polska zachęca klientów do odpowiedzialnego rozstawania się z nieużywanymi telefonami (recykling), oferuje korzystne warunki naprawy (regeneracja), prowadzi odnowę używanych urządzeń (renowacja), by ponownie wprowadzić je do obiegu.
źródło: Orange