Orange Polska publikuje wyniki za 1 kwartał 2022

Orange Polska pochwalił się wynikami w I kwartale 2022. Przychody firmy były wyższe o 0,4% w porównaniu r/r.

W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wzrosła liczba klientów wszystkich kluczowych usług telekomunikacyjnych oferowanych przez Orange:

Baza klientów Orange Polska (w tys.)1Q20214Q20211Q2022
Światłowód779945999
TV (IPTV)625710737
Post-paid (abonament komórkowy)8,1838,4248,506
Post-paid (Internet mobilny)723674659
Pre-paid1)4,7834,9535,260
Cała baza klientów (Total)15,80016,80017,306

1) Orange udostępnił startery z bezpłatnymi usługami dla osób przybywających z Ukrainy do Polski. Jak operator aktywowano ich już około 400 tysięcy.

Klienci abonamentowi w sieci Orange zużywali średnio 6,8 GB danych w I kwartale 2022 roku.

Z Orange Światłowodu korzysta już niemal milion klientów indywidualnych

W pierwszym kwartale roku przybyło ich 54 tysiące. Około 60 tysięcy klientów korzystało z usług światłowodowych innych operatorów na łączach Orange. Zasięg usług światłowodowego internetu od Orange obejmował na koniec marca blisko 6,2 mln domów i mieszkań w całym kraju

Pomarańczowy operator zyskał 82 tysiące użytkowników mobilnych abonamentowych głosowych usług oraz 11 tysięcy klientów Orange Love, konwergentnych pakietów usług dla całej rodziny.

Orange w raporcie chwali się nową inicjatywą pod nazwą RE.

Skupia ona w sobie działania w duchu gospodarki obiegu zamkniętego. czyli wydłużanie cyklu życia urządzeń takich jak smartfony, rutery czy dekodery telewizyjne.

Orange Polska zachęca klientów do odpowiedzialnego rozstawania się z nieużywanymi telefonami (recykling), oferuje korzystne warunki naprawy (regeneracja), prowadzi odnowę używanych urządzeń (renowacja), by ponownie wprowadzić je do obiegu.  

źródło: Orange