Sieć komórkowa Orange wprowadza nową usługę „Odbiór zamówienia w salonie Orange”, co oznacza, że od tej pory można zamówić wybraną ofertę mobilną przez sklep internetowy www.orange.pl lub podczas rozmowy z doradcą telefonicznym, a potem odebrać ją w dowolnym salonie własnym Orange.
Moim zdaniem to idealne rozwiązanie dla tych z Was, którzy cenią sobie samodzielność, chęć zdobycia fachowych informacji np. o właśnie kupionym smartfonie, czy wręcz uniezależnienie się od terminu dostarczenia przesyłki kurierem – pisze na blogu Orange, rzecznik prasowy operatora Wojciech Jabczyński.
Najbardziej zapobiegliwym pozwoli też upewnić się, że to co zamówili jest w pudełku i ewentualnie od razu zareklamować towar. Dostarczenie zamówionej oferty do salonu nie potrwa więcej niż kilka dni. Powiadomienie dostajecie e-mailem i SMS-ami – dodaje rzecznik Orange.
Klient, który chce skorzystać z usługi powinien podczas składania
zamówienia na wybraną ofertę w sklepie internetowym Orange wybrać
opcję realizacji zamówienia „odbiór w salonie” Orange. Nie stawienie się
klienta w wybranym salonie w przeciągu 5 dni roboczych spowoduje
anulowanie zamówienia.
Autor: Kuba Stefanik/Abonamenty.pl
źródło: Orange, fot. Orange
W tym komunikacie istotną informacją jest, że zamówienie można odebrać i reklamować w salonie własnym Orange, które są tylko w większych miejscowościach. Sieć Orange składa się w dużej mierze z punktów partnerskich tzw. agencyjnych (działających na zasadach franczyzny). Mniejsze salony nie mają możliwości przyjęcia takiego zamówienia ani bezpośrednio (od razu) przyjęcia reklamacji lub zwrotu sprzętu. Salony mają swoje kategorie i tym kategorią przypisane są możliwości.