Klienci T-Mobile mogą już aktualizować aplikację „Mój T-Mobile” do nowej wersji. Na początek nowa odsłona aplikacji jest dostępna w sklepie Google Play.
W najbliższych dniach nowy „Mój T-Mobile” będzie dostępny również w App Store oraz Huawei AppGallery.
Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta obecnie blisko połowa klientów operatora (42%).
Aplikacja ułatwia zarządzanie swoimi usługami przez telefon np. opłacanie faktur, czy aktywowację cotygodniowych bonusów w ramach akcji Happy Fridays.
W nowej odsłonie apki „Mój T-Mobile” dominują dwa kolory – magenta i biel – jednak użytkownicy mogą również skorzystać z nowej opcji trybu ciemnego. Przeglądanie aplikacji po zmroku stanie się dzięki temu bardziej komfortowe i mniej męczące dla oczu.
Poza zmianą szaty graficznej użytkownicy dostają także nowe funkcje aplikacji tak jak:
- Możliwość sprawdzenia kodu PUK,
- Podgląd listy połączeń,
- Zmiana języka aplikacji z polskiego na angielski (i odwrotnie),
- Możliwość ustawienia doładowania cyklicznego,
- Płatność za faktury bez prowizji.
Najnowsza wersja aplikacji „Mój T-Mobile” jest dostępna na systemie Android od wersji 5.0, a w najbliższych dniach pojawi się również na iOS w wersji 11.3 lub wyższej. Można ją także już pobrać w sklepie Google Play, a wkrótce także w App Store oraz Huawei AppGallery.
źródło: T-Mobile