Użytkownicy Heyah 01, którzy dodali kartę płatniczą lub kredytową w aplikacji „Moja Heyah” po 1 stycznia 2021 roku, powinni dokonać jej uwierzytelnienia.
T-Mobile przypomina subskrybentom oferty Heyah 01 o uwierzytelnieniu karty płatniczej. Jest to konieczne aby swobodnie korzystać ze wszystkich usług na terenie Unii Europejskiej.
Unijna dyrektywa dotycząca regulacji usług płatniczych Payment Services Directive 2 (PDS2) wprowadza wymóg silnego uwierzytelnienia karty płatniczej lub kredytowej.
Podpiąłeś kartę w Heyah 01 po 1 stycznia 2021 r.? Sprawdź te informacje
Jeśli korzystasz z usługi Heyah 01 i po 1 stycznia 2021 r. ustawiłeś swoją kartę płatniczą lub kredytową w aplikacji „Moja Heyah” jako domyślną, powinieneś dokonać uwierzytelnienia karty.
W tym celu należy zalogować się do aplikacji „Moja Heyah” i postępować zgodnie z informacjami wysłanymi na podany adres e-mail.
Płacąc w internecie kartą płatniczą, transakcje są zabezpieczane usługą 3D Secure.
Transakcja jest potwierdzana jednorazowym kodem, który otrzymujesz na numer telefonu. Po uwierzytelnieniu do autoryzacji transakcji internetowej będzie wymagane:
- podanie danych karty: numeru karty, daty ważności, kodu CVC2/CVV2 (trzycyfrowego numer, który znajduje się na odwrocie karty),
- podanie kodu 3D Secure z SMS-a lub
- potwierdzenie transakcji w aplikacji bankowej.
Co się stanie jeśli nie zdecyduję się uwierzytelnić swojej karty?
Nie będziesz mógł korzystać z połączeń międzynarodowych, roamingu oraz połączeń, SMS-ów i MMS-ów na numery premium. Te usługi zostaną zablokowane po braku akceptacji przez banki płatności z nieuwierzytelnionej karty.
źródło: T-Mobile