Klienci T-Mobile mają problemy w dostępie do strony internetowej t-mobile.pl, aplikacji Mój T-Mobile i Moja Heyah oraz czatu.
Trwa awaria w T-Mobile. Operator pracuje nad jej usunięciem.
Niedogodności dla klientów sieci pojawiły się w czwartek (14.07) i trwają od rana. Niedostępna jest strona internetowa pod adresem t-mobile.pl.
W przypadku pilnego kontaktu można skontaktować się Biurem Obsługi Klienta: +48 602 900 000 lub poprzez e-mail. pisząc na adres: boa@t-mobile.pl.
Komunikat sieci T-Mobile o dostępności usług operatora
Odnotowaliśmy dziś problemy w działaniu naszych systemów, które mogły spowodować utrudnienia w dostępie do wybranych usług T-Mobile, aplikacji Mój T-Mobile, Moja Heyah i eSerwis.
Nasi inżynierowie zidentyfikowali i usunęli przyczyny problemów niezwłocznie, a usługi dotknięte awarią są obecnie uruchamiane ponownie. Wszelkie zakłócenia w dostępnie do usług powinny ustąpić w najbliższym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że podstawowe usługi mobilne cały czas działają bez zakłóceń.
źródło: T-Mobile