Awaria i prace serwisowe w T-Mobile. Niedostępna strona t-mobile.pl, aplikacja Mój T-Mobile i czat

Klienci T-Mobile mają problemy w dostępie do strony internetowej t-mobile.pl, aplikacji Mój T-Mobile i Moja Heyah oraz czatu.

Trwa awaria w T-Mobile. Operator pracuje nad jej usunięciem.

Niedogodności dla klientów sieci pojawiły się w czwartek (14.07) i trwają od rana. Niedostępna jest strona internetowa pod adresem t-mobile.pl.

W przypadku pilnego kontaktu można skontaktować się Biurem Obsługi Klienta: +48 602 900 000 lub poprzez e-mail. pisząc na adres: boa@t-mobile.pl.

Komunikat sieci T-Mobile o dostępności usług operatora

Odnotowaliśmy dziś problemy w działaniu naszych systemów, które mogły spowodować utrudnienia w dostępie do wybranych usług T-Mobile, aplikacji Mój T-Mobile, Moja Heyah i eSerwis.

Nasi inżynierowie zidentyfikowali i usunęli przyczyny problemów niezwłocznie, a usługi dotknięte awarią są obecnie uruchamiane ponownie. Wszelkie zakłócenia w dostępnie do usług powinny ustąpić w najbliższym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że podstawowe usługi mobilne cały czas działają bez zakłóceń.

prace serwisowe w t-mobile awaria informacja na stronie t-mobile.pl

źródło: T-Mobile